Naujienos, Statistika, Vaikai/šeima

Dėl „Brexit“ Anglijos mokyklose mažėja užsienio kalbų mokymasis

Skurdesnėse Jungtinės Karalystės (JK) vietovėse gyvenantys mokinių tėvai mokytojams teigia, jog užsienio kalbų mokymasis po „Brexit“ bus nebe toks naudingas.

JK tarptautinė organizacija, propaguojanti britų kultūrą ir švietimą, Britų taryba, įspėja šalies vyriausybę, jog dėl „Brexit“ skurdžiau gyvenantys mokiniai gerokai atsiliks užsienio kalbų mokymosi srityje, nes jau dabar mokinių tėvai mano, jog gauti gerus pažymius mokantis užsienio kalbų A lygiu yra labai sunku, ypač baigiamųjų egzaminų metu.

Be to, nemažai mokinių tėvų laikosi nuomonės, jog po „Brexit“ užsienio kalbos taps nebenaudingos arba mažiau naudingos nei dabar, nes, tėvų nuomone, JK pasitraukus iš Europos Sąjungos (ES) sumažės užsienio kalbas besimokančių britų galimybės įsidarbinti bei mokytis ES šalyse.

Pagal dabar galiojančią tvarką, dauguma Anglijos mokinių nuo 7 iki 11 m. mokosi užsienio kalbos, šiuolaikinės arba senoviškos, tačiau kai kurioms mokykloms trūksta būtinų žinių ir patirties užsienio kalbų dėstyme, todėl užsienio kalbų pasirinkimas gali būti labai ribotas. Pavyzdžiui, tik 5 proc. pradinių mokyklų atsiliepė į Britų tarybos pasiūlymą vaikams dėstyti vokiečių kalbą, kuri vis labiau nyksta iš Anglijos mokyklų ir savo pozicijas užleidžia prancūzų ir ispanų kalboms, kurių dėstymas irgi mažėja.

Informacijos šaltinis:

Susijusios naujienos

Palikti komentarą

Palikti komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas.