Dirba „prie kompiuterio“, „vadybininke“, „bendrauja su klientais“ – tokius atsakymus pateikia daugelis tėvų, paklausti, kur dirba jų suaugęs vaikas.
Pasak antrus metus iš eilės organizuojamos socialinės iniciatyvos „Kur dirba suaugę vaikai?“ autorių, dažnas tėtis ar mama net neįsivaizduoja, ką iš tiesų dirba jų vaikas bei kaip atrodo jo darbo diena.
Siekdami supažindinti tėvus su atžalų darbo specifika, laidos „Proto industrija“ kūrėjų komanda kviečia spalio 18–20 d. skirtingas įmones į savo darbovietes pakviesti darbuotojų tėvus, artimuosius ir jiems pristatyti savo organizacijos vidų bei darbo specifiką.
„Tai nėra tik pažintis su tuo, kur dirba suaugę vaikai – supratimas, kur dirba tavo vaikas, augina pasididžiavimą juo ir suartina, atsiranda papildoma tema kalbėtis susitikus.
Tačiau tai ir galimybė pamatyti bei suprasti, kaip šiandien gyvena verslas, kuo užsiima jaunimas, kaip keičiasi darbo aplinka ir ko galima tikėtis ateityje.
Nors pernai pirmą kartą organizuodami šį renginį turėjome abejonių dėl galimo efekto, jos visos išsisklaidė, gavus dalyvių atsiliepimus. Tėvai buvo giliai sujaudinti jiems parodyto dėmesio, atmosferos, kuri juos pasitiko įmonėse.
Renginiui dar nepasibaigus, jie jau klausė, kada bus kitas? Kone vienbalsiai sakė, kad norėtų dalyvauti kasmet – pamatyti, kaip įmonėms sekasi, kas pasikeitė. Tiek įmonės, tiek tėvai ir jų vaikai patvirtino šio renginio svarbą.
Todėl net neabejodami nusprendėme tęsti projektą ir šiemet“, – pasakoja vienas iš iniciatyvos bendraautorių verslininkas Erikas Viršilas.
„Ekskursijas įmonėje klientams, partneriams, tiekėjams ir darbuotojų šeimos nariams organizuodavome reguliariai jau kurį laiką.
Tačiau tik pernai pirmą kartą išgirdome apie iniciatyvą, kurioje būtų kviečiami dalyvauti darbuotojų tėvai ar seneliai“, – sakė vienos iš pernai prie iniciatyvos prisijungusių įmonių vadovė.
„Žinojau pagrindines dukros pareigas, bet kuo ji tiksliai užsiima – ne. Nors ir kalbėdavomės su atžala apie darbo specifiką, vis tiek iki galo nesuprasdavau. Viską įsivaizdavau kitaip, nei pamačiau apsilankiusi dukros įmonėje“, – pasakoja iniciatyvoje pernai sudalyvavusi mama Evelina.
„Aš vis klausdavau anūkės, ką ji dirba. Ji man aiškindavo, aiškindavo, bet aš niekaip nesuprasdavau. Iniciatyvos dėka viskas pasidarė daug aiškiau“, – patirtimi dalinosi praėjusių metų iniciatyvoje dalyvavusios įmonės darbuotojos močiutė Regina.
Pasak prie iniciatyvos pernai prisijungusių įmonių darbuotojų, labai svarbu, kad tėvai matytų, kuo jie užsiima ir kaip jiems sekasi, kuomet jie jau yra suaugę. „Tėvams kartais sunku suprasti, kokiais rimtais dalykais užsiimame.
Šios iniciatyvos dėka jie gali suprasti, kodėl mažiau mato savo vaikus, kodėl mums tokia svarbi karjera, kaip pasikeitė gyvenimo tempas ir iššūkiai“, – mintimis dalijasi jaunieji specialistai.
Prie projekto kviečiamos jungtis visos įmonės ir organizacijos, nusiteikusios paskirti keletą valandų tam, kad parodytų ir paprastai papasakotų, kuo iš tiesų darbuotojai užsiima jų darbovietėje bei kaip atrodo jų darbo diena.
Pasibaigus projektui laidos „Proto industrija“ kanale pasirodys speciali laida, skirta atskleisti, kaip pasikeitė tėvų požiūris į vaikų specialybę po apsilankymo jų darbovietėse.
Su praėjusių metų projekto rezultatais galite susipažinti čia.
Daugiau informacijos ir registracija čia.
Iniciatyvos organizatorius – internetinė laida „Proto industrija“.
Palikti komentarą