Pramogos vaikams

Tyrimas: šeimos atostogų metu svarbiausia – pramogos vaikams

Šeimyninių atostogų metu lietuviams svarbiausia vaikų užimtumas, o apie išlaidas šių metų poilsiui daugelis dar nepradėjo galvoti, atskleidė kelionių organizatoriaus „Kidy Tour“ užsakymu atliktas tyrimas.

Vaikams pritaikytos pramogos ir paslaugos, planuojant šeimos atostogas, labiausiai rūpi bemaž pusei Lietuvos gyventojų, turinčių nepilnamečių vaikų, o priimtiną kelionės kainą, kaip svarbiausią kriterijų, įvardino 33 proc. respondentų.

„Būdami šeimos atostogų ekspertai, pastebime tendenciją, kad jaunos šeimos, turinčios mažų vaikų dažniausiai poilsiui renkasi viešbučius, kuriuose gausu pramogų vaikams tiek lauke, tiek viešbučio viduje. Didžiausia tokių viešbučių pasiūla yra lietuvių pamėgtojeTurkijoje“, – sako Gvidas Aukštuolis, UAB „Kidy Tour“ direktorius.

Pasak G. Aukštuolio, vaikams paaugus, tėvai renkasi aktyvesnį poilsį, todėl specialios paslaugos vaikams tampa mažiau aktualios. Tai patvirtina ir tyrimo duomenys, kurie atskleidžia, kad vaikams skirtos pramogos aktualiausios 26-35 m. respondentams, o 36-45 m. asmenys dažniau akcentuoja priimtiną kelionės kainą. Geras klimatas, kaip svarbiausia atostogų sąlyga, rūpi 15 proc. gyventojų, turinčių nepilnamečių vaikų.

Šiemet šeimos atostogoms 20 proc. respondentų žada skirti iki 500 eurų, 16 proc. nurodė skirsiantys iki 1000 eurų, tačiau 27 proc. apklaustųjų atostogų išlaidų dar nepradėjo planuoti. „Lietuviai nėra linkę savo atostogų planuoti iš anksto, ši tendencija lieka ir šiemet. Prognozuojame, kad šiais metais aktyviausiai kelionės bus perkamos iki išvykimo likus mėnesiui, ar dar mažiau laiko“, – teigia G. Aukštuolis.

Tyrimą atliko visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“ šių metų vasario 19-27 dienomis. Jo metu buvo apklausta 1011 respondentų visoje šalies teritorijoje, iš jų 357 – turintys nepilnamečių vaikų.

Informacijos šaltinis:

atsisiųsti2-300x158

Susijusios naujienos

Palikti komentarą

Palikti komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas.