Patarimai/rekomendacijos, Psichologija, Vaikai/šeima

Šviečiančios nuotraukos: devintokų idėja skinasi kelią į lietuvišką rinką

Vietoj įprastų nuotraukų, puošiančių namų, darbovietės ar kitas sienas, – šviečiančios jų versijos, ne tik labiau traukiančios akį, bet ir atstojančios šviesos šaltinį. Tokią idėją realybe pavertė klaipėdiečių moksleivių komanda, dalyvaujanti SEB remiamoje organizacijos „Lietuvos Junior Achievement“ jaunimo verslumo ugdymo programoje „AcceleratorX“.

„Paprastos nuotraukos mums pasirodė labai neįdomios – kabo ant sienos neatkreipdamos į save dėmesio ir nėra niekuo ypatingos. Taigi sugalvojome idėją, kaip padaryti, kad jos taptų įspūdingesnės ir kartu apšviestų kambarius, – nuotraukas, kurios iškart traukia akį, pavertėme naktinėmis lempomis“, – sako prekės ženklo „Deritopo“ atstovas moksleivis Danielius Šeščila.

Tiesa, produkto prototipą jis sukūrė pirmiau, negu tai tapo verslo idėja. „Artėjo Tėvo diena, o aš neturėjau pinigų tėčiui nupirkti dovanos. Paskutinę minutę sugalvojau įteikti nuotrauką, tačiau jau būčiau nespėjęs jos atspausdinti, todėl teko suktis iš padėties – taip sukūriau mūsų dabartinio produkto prototipą, įteikiau tėčiui ir jam labai patiko. Man tada kilo mintis, kad tai  puiki verslo idėja, nes niekas tokiais dalykais neužsiima, todėl verta pabandyti“, – pasakoja D. Šeščila.

Tobulina technologiją

Šviečiančios nuotraukos gaminamos jas modeliuojant „AutoCAD“ ir panašiomis programomis, o vėliau atspausdinamos 3D spausdintuvu. Tokia gamybos technologija atima daug laiko, nes pagal kiekvieną nuotrauką kuriamas individualus modelis, kad būtų galima atspausdinti. „Pati nuotraukos gamyba šiandien yra vienas didžiausių mūsų verslo iššūkių, nes skirtingus prototipus pagaminti sunku – naudojamos programos ne iki galo leidžia padaryti taip, kaip norime, tenka koreguoti. Nepaisydami to, šiuo metu kuriame kuo daugiau  prototipų – formų, apšvietimo variantų, kad būtų didesnė pasiūla“, – sako D. Šeščila.

Pasak SEB banko Inovacijų centro vadovo Audriaus Rutkausko, svarbu per ilgai neieškoti tobuliausio produkto ar paslaugos varianto. „Nesistenkite visko iškart atlikti idealiai: geriau greičiau pateikite produktą ar paslaugą rinkai ir, greitai reaguodami į vartotojų atsiliepimus, ją tobulinkite“, – pataria vienas  programos „AcceleratorX“ mentorių ir komisijos, kuri išrenka geriausią verslo idėją, narys A. Rutkauskas.

Verslo sėkmė – komanda

„Deritopo“ atstovas sako, kad keturių narių komanda puikiai sutaria – visi jie yra bendraklasiai ir labai artimi draugai. Komandos svarbą, kaip vieną didžiausių verslo sėkmės veiksnių, pabrėžia ir A. Rutkauskas. „Verslo idėjos tikrai nereikėtų įgyvendinti vienam: suburkite tinkamą komandą – taip bus ir linksmiau, ir produktyviau. Be to, burkite aplink save įvairius žmones, kurie turi skirtingos patirties ir įgūdžių“, – pataria jis.

Šiomis dienomis „Deritopo“ komanda kuria savo interneto svetainę ir reklamos kampaniją, kad, pristatę įvairesnę produkciją rinkoje, sulauktų sėkmės.

Motyvuotus ir imlius vyresniųjų klasių moksleivius „Lietuvos Junior Achievement“ organizacija kviečia į verslumą ugdančias ir naujas idėjas kurti skatinančias stovyklas, kurias remia SEB bankas. Šiais metais geriausios jaunosios bendrovės nacionaliniame „Lietuvos Junior Achievement“ „eXpo 2020“ renginyje varžysis tiesiogiai internetu. Finalas, kurio metu bus išrinkti Lietuvos atstovai tarptautiniame Europos verslumo konkurse, vyks gegužės 29 dieną.

Informacijos šaltinis: ve.lt

Susijusios naujienos

Palikti komentarą

Palikti komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas.