Aukštųjų technologijų amžiuje viskas labai greitai keičiasi ir kartais sunku suspėti su pokyčiais. Šiandien aptarsime tokį reiškinį kaip „beige mom“ (arba „smėlio spalvos mama“) – visai neseniai atsiradusią tendenciją.
Kas yra „beige mom“
Socialiniuose tinkluose jas lengva atpažinti pagal pastelines interjero detales, natūralių audinių drabužius, medinius žaislus ir ekologišką maistą vaikams. Tačiau tai tik išorė, už kurios slepiasi daug daugiau.
„Beige mom“ – tai moteris, kuri motinystėje laikosi minimalizmo, ekologiškumo ir natūralumo principų. Ji savo namus dekoruoja ramiomis spalvomis. Tarp jų vyrauja kreminės, smėlio ir smėlio spalvos. Tai tapo savotišku atpažinimo ženklu, pagal kurį moterys buvo pavadintos ‚TikTok‘ ir ‚Instagram‘, kur jos dalijasi savo patirtimi.
Šios mamos maitina savo vaikus ekologiškais maisto produktais, aprengia pastelinės spalvos drabužiais ir lepina juos tik mediniais žaislais. Jos vengia ryškių spalvų ir animacinių filmų personažų atvaizdų.
Tai aiškiai rodo siekį gyventi ekologiškai. Ypač tai matyti iš atsisakymo naudoti vystyklus ir plastikinius gaminius.
Taip pat akivaizdus Montessori metodikos taikymas auklėjime. Jame akcentuojamas natūralus vaikų vystymasis.
Be to, čia yra didelė Pinterest estetikos įtaka. Motinystė vaizduojama kaip labai fotogeniška, elegantiška, rami.
Kaip ir bet kokia mada, „Beige mom“ turi daug priešininkų. Kritikai ją vadina pernelyg ribota, idealizuota ir brangi, nes visi privalomi atributai reikalauja didelių išlaidų. Kiti kaltina mamas, kad jos atima vaikams vaikystę vardan estetikos.
Apibendrinant galima pasakyti, kad šis naujas reiškinys turi tiek privalumų, tiek trūkumų. Kaip ir daugeliu atvejų, nereikia eiti į kraštutinumus ir reikia išlaikyti pusiausvyrą.
Šaltinis: unian.net
Palikti komentarą