Vaikai/šeima

Dirbtinio intelekto įrankiai mokyklose: kurios šalys šią technologiją panaudoja veiksmingiausiai?

Dirbtiniu intelektu (DI) paremti sprendimai ugdymo procese švietimo bendruomenę skaldo į kelias stovyklas: vieni įžvelgia šios technologijos neigiamą poveikį ir keliamą grėsmę, kiti DI įrankius sėkmingai pritaiko pamokų metu ir taip net sumažina pedagogų darbo krūvį. Užsienio valstybėse DI yra vis plačiau integruojamas ugdymo procese, o ateityje kai kurios šalys žada jį įdiegti net ir į egzaminų sistemą.

Vokietijos moksleiviams – specialios DI pamokos

Vokietijos mokyklose DI įrankiai sėkmingai taikomi daugelyje sričių. Pavyzdžiui, pamokų metu DI padeda mokytojams analizuoti mokinių mokymosi ypatumus, nustatyti pagrindinius moksleivio taikomus mokymosi modelius ir įpročius, o tuomet pateikti rekomendacijas tiek moksleiviams, tiek jų mokytojams. 

Šalies mokytojai DI pasitelkia ir vertinant moksleivių atliktas užduotis – ši technologija padeda per trumpą laiką įvertinti didelį užduočių kiekį, todėl mokytojams nebereikia testų vertinti rankiniu būdu. 

Automatinis vertinimas taip pat sumažina žmogiškųjų klaidų tikimybę ir leidžia mokinių pasiekimus vertinti objektyviau bei nuosekliau.

Susijusios naujienos

Palikti komentarą

Palikti komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas.