Patarimai/rekomendacijos, Vaikai/šeima

Pamokantis pasakojimas apie tai, kaip reaguoti į vaikų kaprizus

Kaip teigia išmintingas Karlsono pamokymas – bet kokioje kritinėje situacijoje su vaiku svarbiausia: “Ramybė, tik ramybė”.

Moteris stovėjo prekybos centro eilėje šalia senelio su neklaužada anūku. Berniuko rankos buvo pilnos saldainių ir kitų saldumynų. Tačiau jis ir toliau šaukė ir sukosi. “Ramiai, Ženia, liko labai mažai … Geras berniukas.” Po tam tikro laiko vaikas vėl pradėjo išdykauti, o senelis tyliai sakė: “Viskas gerai, Ženia. Tiesiog pora minučių, ir mes eisim namo. Laikykis. ”

Prie kasos mažajam demonui į galvą atėjo mintis mesti visus produktus iš krepšelio. Senelis vėl tarė ramiu balsu: “Ženia, Ženia, atsipalaiduok, žmogau, nesijaudink. Dar penkios minutės, ir busim namuose. Nusiramink, prašau.”

Moteris buvo labai sužavėta. Kai ji išėjo laukan, tuoj pat priėjo prie senelio su anūku, kurie sėdo į automobilį ir pasakė:

– Žinoma, tai ne mano reikalas, bet jūs ten elgėtės tiesiog nuostabiai! Jūs susivaldėte ir ramiai kalbėjote su berniuku, net kai jis taip blogai elgėsi! Ženia, tau labai pasisekė su seneliu!

– Ačiū, – atsakė senelis. – Bet Ženia – tai aš. O šito mažo berniuko vardas –  Maksim.

Informacijos šaltinis:

Zibainis_logo

Susijusios naujienos

Palikti komentarą

Palikti komentarą

Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas.